Modernizaciya vibropliti vipravochno-pidbivno-obrobnoyi mashini VPO-3000

Authors

  • Artem Ivanov Kyiv National University of Construction and Architecture

DOI:

https://doi.org/10.32347/tit2020.31.0204

Keywords:

виправочно-підбивно-обробної машини, ВПО-3000, баласт, залізнична колія, віброплита, віброударний процес

Abstract

Головним завданням працівників колійного господарства є забезпечення безперебійного безпечного руху поїздів з встановленими швидкостями та навантаженнями від колісної пари на рейки.

Щоб забезпечити плавний безпечний рух поїздів з найбільшими швидкостями всі елементи залізничної колії повинні відповідати стандартам, бути міцними та стійкими.

Від правильного положення рейкової колії в просторі та від якості стабілізації баластної призми залежить стан залізничної колії. Для механізації була розроблена виправочно-підбивно-обробна машина.

References

Атаманюк А.В., 2008. Уплотнение бал-ласта модернизированной ВПО-3000 // Путь и путевое хозяйство. –.

Даниленко Є.В., 2010. Залізнична колія. Том 1, Інпрес.

Соломонов С.А., Понович, М.В., 1985. Путевые машины. Москва, 375.

Печугин Д.А., Печугина Л.Д., 1989. Проектирование рабочих технологиче-ских процессов по капитальному ремонту пути. Новосибирск, 28.

Published

2020-09-03