Zastosuvannya navchalno-metodichnoyi platformi dlya inzhenernih specialnostej
DOI:
https://doi.org/10.32347/tit2020.31.0303Keywords:
навчально-методична плафторма, програмне забезпечення, електронний посібник, технології, програмний інтерфейсAbstract
Однією зі складових системи навчальних видань є навчально-методичні видання − зручні посібники з викладання навчальної дисципліни, її розділів, частин або з методики виховання. Практика використання даних платформ вже застосовується в більшості університетів іноземних країн Заходу.
Процес покращення освіти в цілому характеризується стрімким розвитком інформаційних технологій. В умовах соціально-економічних змін, які відбуваються в нашій країні, розроблення та впровадження інноваційних технологій у навчальний процес є одним із вагомих шляхів удосконалення професійної педагогічної освіти слухачів курсів підвищення кваліфікації. Застосування мультимедійно-інтерактивних засобів дозволяє покращити не тільки інтерес до майбутньої спеціальності, але і успішність по даній дисципліні [1]. Підвищення кваліфікації фахівців є необхідним засобом збереження і підвищення рівня якості діяльності у будь-якій галузі [2]. Навчальні матеріали повинні складати спеціальний комплекс, аби забезпечувати всі вище зазначені вимоги до навчальної процесу.
References
Confesp.fl.kpi.ua [Електронний ресурс]: «Електронний підручник як елемент освітнього середовища». ‒ Режим доступу: http://confesp.fl.kpi.ua/ru/node/1087 (дата звернення: 19.02.2020)
Kpi.kharkov.ua [Електронний ресурс]: «Навчально-методичний комплекс підготовки викладачадистанційного керування». ‒ Режим доступу: https://www.kpi.kharkov.ua/archive/articles/krio/UDK-371.pdf (дата звернення: 19.02.2020).
Сисоєва С.О., Осадчий В.В., 2005. Професійне консультування молоді: можли-вості мережі Інтернет: навч.-метод. посіб. Київ, Мелітополь, ТОВ ВбМмд, 200.
Автомонов П.П., 2008. Дидактика вищої школи: підруч. Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, К., Київський університет, 368.
Tneu.edu.ua, 2020 [Електронний ресурс]: Положення про електронний навчально-методичний комплекс з дисципліни. Режим доступу: http://www.tneu.edu.ua/study/bologna-process/the-provisions-of-enmkd/1320-polozhennya-pro-elektronniy-navchalno-metodichniy-kompleks-z-disciplni.html (да-та звернення: 20.02.2020).
Euroosvita.net, 2020 [Електронний ре-сурс]: «Про переваги і вразливі місця еле-ктронних підручників». Режим доступу: http://www.euroosvita.net/prog/print.php/prog/print.php?id=1005 (дата звернення: 14.05.2020).
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Transfer of Innovative Technologies
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Our journal abides by the CREATIVE COMMONS copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.