Metodika ocinki ta pidvishennya efektivnosti sistemi neperervnoyi osviti
DOI:
https://doi.org/10.32347/tit2020.31.0307Keywords:
неперервна освіта, теорія обмежень систем, ефективність освітньої системиAbstract
Зважаючи на те, що для інтеграції українських підприємств у світовий ринок, важливо у всіх напрямках функціонування підприємств спиратися на міжнародні стандарти та норми, логічним виглядає той факт, що й у сфері підготовки кадрів критерій врахування міжнародних стандартів може виявитися чи не найголовнішим. Так компетентнісний підхід в освіті є чільним на даному етапі розвитку освітніх систем та технологій. Європейська комісія разом з державами членами Болонського процесу плідно працює у напрямку впровадження в національне законодавство національних рамок кваліфікацій, які створюються на основі рекомендацій Європейської комісії, що викладені в Європейській рамці кваліфікацій [1].
Проблема ефективності освітніх систем проявляється у невідповідності між актуальними потребами ринку, держави, людини та системи освіти, яка не завжди і не в усьому відповідає цим потребам. Методика оцінки та підвищення ефективності освітньої системи покликана в першу чергу зменшити ці невідповідності.
References
Рамка кваліфікацій Європейського прос-тору вищої освіти (РКЄПВО), 2018. До-даток III: Загальна Рамка кваліфікацій Європейського простору вищої освіти (редакція 2018 р.).
Детмер У., 2010. Теория ограничений Голдратта: Системный подход к непре-рывному совершенствованию / Уильям Детмер; Пер. с англ. 3-е изд. М., Альпина Паблишерз, 444. ISBN 978-5-9614-1332-8.
Мороз Л.В., 2016. Нормативно-методичне забезпечення статистичного контролю ви-робничих процесів та якості продукції: дис. канд. техн. наук., Львів, 200.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Transfer of Innovative Technologies
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Our journal abides by the CREATIVE COMMONS copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.